Zeka - Beceri ve Ateş ve Su Oyunları

Bloglarıma içerik eklerken her sıkıldığımda, daraldığımda kendimi oyun sitelerinde buluyorum. Biraz olsun kafamı dağıtmak ve farklı şeylere odaklanmak istediğimde oyunlar arasında kaybolmak beni oldukça rahatlatıyor. Özellikle sürekli olmamaları ve kısa sürede tamamlanmaları nedeniyle diğer oyun yazılımlarından daha fazla ilgimi çekiyorlar. Çok emek vermeden oynanması da benim için ayrı bir lüks. 

En sık ziyaret ettiğim sitelerden biri ise oyunu.net 
Zeka - Beceri - Ateş Su Oyunu  Oyna

Kategorilere ayrılmış şekilde bir çok oyunu bizlere sunuyor, benim en çok ilgilendiklerim ise zeka oyunu bölümü. İlk bölümleri oldukça kolay olan bu oyunlar gittikçe zorlaşıyor. Mini bulmacalar halini alarak sizi içine sürüklüyor ve kendinizi bir anda o topu oradan yukarı nasıl atarım, bu çizgiyi buradan nasıl çekerim derken buluyorsunuz. Zeka oyunları ile zaman geçirerek kısa süreli beyin jimnastiği yapabilirsiniz. Böylece hem biraz kafanız boşalır hemde biraz antrenman yapmış olursun.

Bir diğer popüler başlığım ise beceri oyunu kategorisi. İnsanı bazen çıldırtacak seviyeye  getiren bu oyunlarda   kimi zaman mouse becerinizi kimi zaman klavye kullanma ustalığınızı sergilemeniz gerekiyor. Kendinizi atari başında mario bayrağına zıplamaya çalışan çocuk halleriniz gibi huysuzlanırken bulabilirsiniz.  Arada bir çocukluğuma dönmüyor değilim.  Fareniz değerliyse bu oyunlardan uzak durun sinirden oraya buraya atabiliyorsunuz.

Ateş ve su oyunu ise farklı bir kategoride ele alınmalı çünkü artık oyunlarda alıştığınızın aksine iki farklı karakter yönetiyorsunuz. Tabi ben tek başıma olduğum için durum böyle iki kişi olarak da oynayabilirsiniz. Tek başına oynadığınızda ise hangi karakteri yönetiyordum diye her an diken üstünde oturuyorsunuz. Çoğu zaman karıştırdığım için sinir harbi yaşıyorum .

Oyun camiası ile ilgili değilseniz bile oyunu.net sizi bir şekilde yakalayıp, stresinizi atmanıza yardımcı olacaktır. 

Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger