Araba Park Etme , ve Kız Oyunları

Stres atmak istediğimde en sık tercih ettiğim sitelerden biri oyunuoyna.com sitesi. Sters atmak istediğimde her zaman sıcacık kollarına beni alarak beynimi boşaltıyor. Çeşitli oyunlar arsında gezinip duruyorum. Favori oyunlarım ise ateş ve su ve  araba park etme oyunları.

Kız - Araba Park Etme - Ateş Oyunları

Araba park etme oyunları oynayarak sanırım egomu şişiriyorum gerçek hayatta bir türlü bu işi becerememiştir. En azından oyun sitelerinde muhakkak bu başlığa uğrayarak üç , beş araba park ediyorum. Sizde benim gibi hayatta başaramadıklarını oyunlarda gerçekleştirip mutlu olanlardansanız araba oyunlarını size tavsiye ederim. Zamana karşı yarışılan bölümlerde kısa süreli heyecan patlamaları yaşayabiliyorsunuz.

Ateş ve Su Oyunlarını özellikle tavsiye ediyorum. Sürekli dikkatli olmanız gerekiyor son derece kolay olsa da minicik bir hata sonucu kendinizi her şeye en baştan başlamak zorunda bulabilirsiniz. Üstelik sevimli kahramanlarımızı da birbirinizden uzak tutmaya çalışıyorsunuz, siz hiç anlaşamayan iki kişinin ekip başısınız ve amacınız doğrultusunda ilerlemelisiniz. Hangi kahramanla neredesiniz, kim nasıl hareket eder her an farkında olmanız gerekiyor.

Bu sefer kız arkadaşlar ile ilgili de bir içeriği sizlerle paylaşayım.  Kız oyunları olarak geçen oyunlar özellikle yemek yapmayı sevenlere , makyajla ilgilenenlere yönelik. Dans öğretmeni olarak da eğitici görevi üstlenebilirsiniz. Buna benzer sizin yaratıcılığınıza bırakılmış bir çok oyun içeriği var.


Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger