Blogger LightBox Özelliği Çözüm Yöntemi

Blogger LightBox Özelliği Çözüm Yöntemi
Blogger LightBox Özelliği Çözüm Yöntemi 

Fark ettiyseniz Blogger şablonların da kullanılan LightBox özelliği kısa süredir devre dışında. Bunun sebebi Blogger'ın güncelleme geçirmesi çok kısa süre içerisinde bu sorun çözülecektir. Fakat ben beklemek istemiyorum LightBox özelliğim devre dışı kalsın istemiyorum diyorsanız kısa bir kod dizini ile sorunumuzu çözebiliriz.

Blogger LightBox Çözü Yöntemi : 

1 ) Blogger yönetim panelinden şablon ayarlarına geçin HTML'Yi düzenle sekmesine tıklayın ve Blogger temanızın kodlarını açın.
2 ) CTRL+F klavye kombinasyounu ile kodlar arasında </body> kodunu bulun.
3 ) </body> kodunun üzerine aşağıda ki kod dizinini ekleyin.

<script src='https://blogsdaddy.googlecode.com/files/lightbox.js' type='text/javascript'/>

Ardından kayıt işlemini gerçekleştirerek işlemi tamamlayın artık LightBox özelliğiniz eskisi gibi devrede.

Bir hatırlatmada bulunmak istiyorum bu şekilde bir çalışma ile LightBox özelliğini Google Code sistemine yüklenmiş bir kod ile çalıştırıyoruz. Kısa süre sonra güncellemeler bitince Light Box sistemi eski haline dönecektir. Güncelleme ardından bu kod dizinini blogunuzdan kaldırabilirsiniz. 


Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger