Blogger Eklentileri - Otomobil Arama

Blogger Eklentileri - Otomobil Arama 

OtoAriyorum.com Websitemiz de yayınlanan Otomobil ilanlarını Blogunuz'a resimli şekilde ekleyebilirsiniz. Sitenize - Blogunuza hem ek bir içerik hem güzel bir görünüm katar ayrıca otoariyorum.com sitesine de destek vermiş olursunuz.

Nasıl Eklerim ?

Blogunuz'a giriş yaptıktan sonra sırası ile sol taraftan yerleşim daha sonra GADGET EKLE ve ardından HTML/JAVASCRIPT (Blogunuza üçüncü taraf işlevselliği veya başka bir kod ekleyin) linkine tıklayın. içerik yazan bölüme aşağıda ki kodlardan hoşunuza gideni ekleyerek kaydet demeniz yeterlidir.

Opsiyon 1 (3'lü Otomobil ilanları gösterimi)



<iframe src="http://www.otoariyorum.com/plugin/otoariyorum1.asp" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:756px;"></iframe>



Opsiyon 2 (5'li Otomobil ilanları gösterimi)


<iframe src="http://www.otoariyorum.com/plugin/otoariyorum2.asp" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:660px;"></iframe>


Kaynak: OtoAriyorum.com ikinci el oto ilanları


Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger