Öğrenci Evi - Yemek Tarifleri

Yemek Tarifi
Yemek Tarifi

Öğrenci evinde yaşayanların en büyük kabusu olan yemek yapma sıkıntısını , yemek tarifi konusunda yayınlar hazırlayan bloglar sayesinde biraz olsun çözebildim. Usta bir aşçı olmasak da artık nerede nasıl yapıldığı belli olmayan yemekler yerine kendi öğrenci evimizin pis mutfağında hazırladığımız yemekler ile besleniyoruz.

Artık evimiz de dert etmemiz gereken en büyük sıkıntı bulaşıkları kim yıkayacak sorunu. Yemek tarifi blogları sayesinde bir birinden farklı yemekleri öğrenip deneme şansına sahip olduk. Özellikle tecrübeli aşçılardan ilk elden dinleyebileceğiniz tarifler ile farklı tarzda yiyecekleri keşfetmekte mümkün. Örnek vermek gerekirse ömrümde hiç kedi dili isimli bir yiyecek yememiştim. Kedi dili   bisküvi çeşitlerinden birinin adıymış,  bunu da şans eseri öğrendim. Bir anda kedi dili tarifi başlığını görünce hemen atıldım. Çok pasta sever biri olmasam da isminden etkilenip merak ettiğim bu pasta türünü denemeye karar verdim. Bir iki denemeden sonra doğru ayarları tutturabildim sanırım. Artık ev ahalisi olarak kedi dili fanı olduk, özellikle pastayı ağır bir besin olarak görenlere tavsiye ederim. Kedi dili oldukça hafif bir pasta

Haklı bir isyan olarak kısa süre sonra her gün kuru kuru şeyler yiyoruz eleştirileri ile karşılaştım. Havaların soğumasını da fırsat bilerek içimiz ısınsın ve midemiz yumuşasın fikri ile yola çıkarak en kolay yapılan yemeklerden olan çorbalara geçiş yaptık. Blogcuların paylaştığı çorba tarifleri ile evimizde ki bayat ekmekleri değerlendirmenin de bir yolunu bulmuş olduk.



Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger