Öğrenci Evi - Yemek Tarifleri - II

Yemek Tarifleri

Çocukluğumdan beri biraz topluca, toroman olarak tabir edilecek bir çocuk olmuşumdur. Bunun nedeni olarak çocuk az yedi şunu da ye bunu da ye diyen teyzeleri ve ablaları suçluyorum. Tabi bizim milletin börek pasta kurabiye gibi şeyleri çok sevmesini de unutmamak lazım. Ev yaşantısından kopup öğrenci evlerine yaşamaya başladığımdan beri yemek tarifi bloglarına daha büyük bir ilgi ile yaklaşıyorum. Takipçisi olduğum onlarca blog var.

Her ne kadar annenin sevgisini katarak hazırladığı yiyecekler kadar lezzetli olmasa kendimizce çabalar içerisindeyiz. Eve geldiğinizde sizi karşılayan mis gibi kurabiye kokuları olmadığı için bu sıralar sıkça kurabiye tarifleri ile ilgileniyorum. Bir birinden farklı tatları tutturmanın yolunu işinde uzman kişilerden öğrenmek büyük şans. Özellikle farklı kültürden gelen tatları harmanlayıp sunmaları insanı tamamen bir obezite hastasına çeviriyor.

Kurabiyeler konusunda ki seri başarılarımın ardından hamurlu gıdalara düşkünlüğüm sebebiyle börekler üzerine de yazılar okumaya başladım. Yemek tarifleri bloglarından börek tarifleri menüsünü sıkça ziyaret eder haldeyim. Kolay hazırlanabilir pratik börekler favorim olsa da yavaş yavaş daha zorlu börekler ile mücadele etmeye başladım. Size tavsiyem tereyağlı olarak hazırlanan börekler. Her ne kadar ağır börekler sevsem de şekerli gıdalarda daha hafif menüleri tercih ediyorum. Bu sebeple her türlü hafif pasta tarifleri gözde sayfalarım. Kısa süreli gelişen tatlı krizlerini çikolatalar ile geçiştirmek yerine pasta tarifleri farklı tatları hazırlamanın tadına varıyorum.



Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger