Öğrenci Evi - Yemek Tarifleri - III

 Yemek Tarifi
Yemek Tarifi

Boğazına düşkün biri olarak her zaman yemekler ile aram iyi olsa da hiç bir zaman hazırlama ve sonrasında oluşan bulaşığı toparlama görevine talip olmadım. Son günlerde yalnız yaşamanın verdiği kalitesiz gıda sıkıntısı ile daha farklı davranmaya başladım. Yemek tarifleri bloglarının son günlerdeki favori takipçisi benim.

Uzunca bir süre çabaladıktan sonra mutfakta başarılı işler çıkarmaya başladım. Özellikle pasta ve börek başarılarım adından daha ciddi yemek tariflerini denemeye cesaret edebiliyorum. Sabahları hızlı kahvaltı yapabilmek için akşamdan poğaçalar hazırlamaya başladım. Benim için sıradan bir yiyecek olan poğaçalar, poğaça tarifi merakım sayesinde daha anlamlı hale geldi. Poğaça tarifleri üzerine yazılar okumaya başladığımdan beri bir birinden farklı yüzlerce poğaça olduğunu fark ettim. Bir çoğu birbirine benzese de yapılış yöntemleri birbirinden oldukça farklı. Poğaçalar da elde ettiğim başarılarımın ardından kadın günlerinin kısırdan sonra ki değişmezi kek tarifleri menüsünün müptelası oldum. Özellikle üzerine sıcacık çikolata dökülen keklerden başımı kaldıramaz durumdayım. Bu kekleri hazırlarken Nil Naraibrahimgil'in ellerimle sana kek yaptım şarkısını söylediğimi belirtmek isterim.

Evden geçirdiğim uzak günlerde eksikliğini hissettiğim şeylerden biride sıcacık irmik helvası. Uzunca süre denemelerim ardından bolca malzemeyi rezil etsem de sonunda kıvamına ulaşmış irmik helvaları yapabiliyorum. Arkadaşlarımın ooo okulu bırak bir helvacı açalım şakalarından anladığım kadarı ile hiç fena işlerde çıkarmıyorum. Yakın zamanda farklı türde helva denemeleri ile sizlerle olacağım.



Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger