Google Webmaster Tools - URL’leri Kaldır

Google Webmaster Tools - URL’leri Kaldır
Google Webmaster Tools - URL’leri Kaldır

Blogger şablon sahiplerinin daha kaliteli işler çıkarması için Webmaster Tools hizmetini ayrıntılı olarak tanıtma çalışmaları yürütmeye başlamıştı. Google Webmaster Tools menülerinin tamamının kullanımını incelemek istiyorsanız sizi şöyle davet edeyim : Google Webmaster Tools Menüleri ve Kullanımı >> 

Bu gün Blogger kullanıcılarının çokta ihtiyaç duymayacaklarını düşündüğüm bir menüyü tanıtacağım. İhtiyaç duymayacaksak neden tanıtıyorsun dediğinizi duyar gibiyim. Teklif el altında bulunması olmaz ya belki bir an ihtiyaç duyulduğunda böyle bir şey yapılabileceğini bilelim.

Google Webmaster Tools - URL’leri Kaldır
Google Webmaster Tools - URL’leri Kaldır

Google Webmaster Tools Web Yöneticisi Araçları optimizasyon seçeneği altında görebileceğiniz URL’leri Kaldır özelliği Google tarafından indexlenmiş bir sayfanın Google'dan silmesini istemek adına kullanılır. İki adet URL kaldırma talebi özelliği vardır. Kendi sitenizde URL’leri Kaldır ve farklı bir platforn için URL’leri Kaldır.

Bize ait URL kaldırma özelliği adına örnek vermek gerekirse bir yayın paylaştınız, Google tarafından indexlendi ve siz ardından yayını sildiniz. Şimdi ise yayınınız Google tarafından indexlendiği için arama motoru sonuçlarında görünüyor ve siz görünmesin istiyorsunuz. URL’leri Kaldır özelliği bu noktada devreye girer.  Farklı bir sitenin sizin içeriğinizi izinsiz olarak kullandığını düşünüyorsanız bu noktada da Google arama motoru servisine URL kaldırma talebinde bulunabilirsiniz.

Talep gönderildikten sonra Google URLleri kontrol ederek bir karar verir URLler silinir yada silinmez. Kaldırdığınız ve kendi siteniz için gönderdiğiniz URL isteklerinin onaylanacağına emin olun fakat farklı bir URL için her zaman olumlu yanıt alamayabilirsiniz.


Makaleyi Paylaş :
 

+ yorum + 3 yorum

nina
10 Ocak 2014 21:34

Lutfen bana yardim edin ..lutfen..bunu anlaya bilmiyorum...ben bir url kaldirmaliyim ama kalkmiyor

nina
10 Ocak 2014 21:40

Bana yardim edin lutfen hic bi wey anlamkyorum...nolyrsunuz...sizinle nasil iletiwim kura bilirin

nina
11 Ocak 2014 04:29

Ben sizin le nasil iletiwim kura bilirim..cok onemli lutfeb

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger