Blog ile Para Kazanmak - Tanıtım Yazısı Satışı

Blog İle Para Kazanmak - Tanıtım Yazısı
Blog İle Para Kazanmak - Tanıtım Yazısı 

İnternet sektörünün her geçen gün hacmi artmakta bu artışla beraber vaat ettiği maddi kazançta yükseliyor. Bu sebeple bir çok kişi internet üzerinden kazanç sağlayacak projelere yatırım yapmakta.   İnternet sektöründen para kazanmak isteyen tüm sitelerin isteği arama motoru sıralamaların da üst sıralarda yer almaktır. Bu sayede yüksek ziyaretçi sayısına ulaşarak kazanımlarını artırmak isterler. İşte bu noktada seo yatırımlarına başlarlar . Google arama motorunun sunduğu en önemli yenilik referans olma sistemdir. Bir Örnek ile açıklamak gerekirse, A sitesi'nin B sitesine link vermesi , a sitesinin b sitesine referans olmasıdır. Bu durumda a sitesi ne kadar kaliteliyse b sitesi de bu kaliteden bir nebze olsun yararlanacaktır. Bu kavramı size backlink konusunda açıklamaya çalışmıştım. Sayfalar Arası Referans Olma Sistemi >> 

Backlink ile Google arama motorunda yer edinmek isteyen bir çok site, kaliteli bloglara ve sitelere ödeme yaparak tanıtım yazısı satın alırlar. Yüksek seo puanına sahip sitelerden kendisi için bir çok tanıtım yazısı alan firma kısa sürede seo puanını artırır ve böylece aramalarda daha üst sıralarda yer alır. Bloglarınız üzerinden tanıtım yazısı satarak kazanç elde edebilirsiniz. Tek yapmanız gereken bir site hakkında tanıtım yazısı yazarak anahtar kelimelere link ekleyerek yayınlamanızdır. Tabi öncesinde tanıtım yazısı almak isteyen sitelere teklifler götürmelisiniz.  Daha önce bende farklı siteler için tanıtım yazısı yazdım. İncelemek İsterseniz:   http://www.bloggerdersleri.com/2012/12/etkitepkicom-guncel-blog_30.html


Tanıtım Yazısı Satışı Yapabilmeniz İçin Domaine Sahip Olmanız Gerekir.


Ne kadar kazanç sağlayabilirim düşüncesindeyseniz , siteleriniz den satacağınız tanıtım yazılarından elde edebileceğiniz kazanç sitenizin seo puanına bağladır :

Pagerank Değeri : Pagerank değerinin yüksek olması sitenizin kaliteli bir içerik sunucusu olduğuna dalalet eder.
Trustrun Değeri : Pagerank değeri ile benzer işlev görür.
Alexa Sıralaması :  Alexa sıralamanızın düşük olması sitenizin daha değerli olduğu anlamına gelir.
Dmoz Kaydı  : Dmoz kaydınızın olması sitenizin değerini yükseltir.
Blogunuzdan Yapılan Link Çıkışı : Blogunuzdan ne kadar az link çıkışı varsa tanıtım yazısı almak için o kadar uygundur.
Günlük Hiti : Tanıtım yazısı aldığınız siteler bir nebze olsun sizden ziyaretçi elde etmeyi umarlar.
İçeriği : Tanıtım yazıları genelde benzer içerikli sitelerden alınır. Oyun , seyahat , gezi siteleri çok rağbet görür.
Domain Yaşı : Domain yaşının yüksek olması size avantaj sağlar. Belirtmeden geçemeyeceğim burada ki kriter sitenizin ne zamandır bu konu hakkında yayın yaptığıdır , alan adının ne zaman kaydedildiği değil.

Sahip olduğunuz seo değerlerinin uygun olması sitenizden alınacak tanıtım yazısının fiyatını artıracaktır.

Tanıtım yazısı satacak kişileri nereden bulurum diyorsanız Webmaster forumlarını ziyaret ederseniz Tanım Yazısı alım satış işleri adı altında toplanmış konuları görebilirsiniz. Örnek : http://www.r10.net/tanitim-yazisi/



Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger