Misafir Blogculuk Dizini / Faydaları

Misafir Blogculuk Dizini / Faydaları
Misafir Blogculuk Dizini / Faydaları

Misafir blogculuk / konuk yazarlık hakkında bu güne kadar bir çok içeriğe denk gelmiş olmalısınız bu aktivitenin biraz daha yaygınlaşarak daha kaliteli blog sayfaları üretmek adına bir adımda ben atmaya karar verdim.

Daha önce bir çok konu okuduğunuzu düşünerek yayınıma tersten devam edeceğim. Öncellikle bir bloga konuk yazar olamak istiyorsunuz fakat konuk yazar kabul eden bloglara ulaşamıyorsunuz. Bu sorunu bir nebze olsun ortadan kaldırabilmek için internette biraz araştırma yaptım ve misafir yazar kabul eden blogları sizler için belirledim.

Benzer içerik üreten siteleri kategoriler halinde toparlamaya çalıştım umarım yardımcı olur.

Gelelim konuk yazar olarak farklı bir bloga katılma fikriniz olması durumuna.  Ne çeşit bir yazı yazmalıyım nelere dikkat etmeliyim diyorsanız.

Misafir yazar olarak içerik üretmek bana ne gibi bir katkı sağlar düşünceniz varsa sizi buradan alalım.

Sizlerde bloglarınızda misafir yazar kabul ediyorsanız ve dizinde siteniz yer almıyorsa dizini eklenmek için iletişime geçerseniz sevinirim.



Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger