Google'da Yaşananan Sıralama Farkı

Blogger Seo
Blogger Seo - Sıralama Farkı

Blogger dersleri üzerine yayın yapmaya başladığımdan beri SEO yönünden size yardımcı olması için bir çok yayını sizlere sundum. Bu güne kadar da iletişim üzerinden elimden geldiğince size yardımcı olamaya çalıştım. Yoğunluklu olarak gelen mailleri ise blogum da paylaşarak sizinde faydalanmanızı sağlamaya çalışıyorum. Son günlerde en çok sorulan sorulardan biri Google sıralamalarda günlük olarak yaşanan değişim. Blog sahipleri belli anahtar kelimelerde yüksek sıralarda yer alırken gerekli ziyaretçi sayısını elde edemediğini düşünüyorlar. Yaşanan sıkıntının nedeni ise sıralamanızı genel olarak göremiyor oluşunuz.

Anahtar kelimelerinizi Google sisteminden aratıp sitenizin kaçıncı sırada olduğunu denetlemeniz oldukça mantıksız bir çalışmadır. Farklı bir bilgisayardan sorgulama yaptığınızda daha farklı bir dağılım izleyebilirsiniz. Bunun nedeni Google Arama Motorunu kişiye özel olarak sonuçlar da sunmasıdır. Örnek vermek gerekirse Google üzerinden Blogger Eklentileri araması yaparsam sitem bana birinci sırada gözükebilir. Çünkü bu sitede çok fazla zaman geçirdim ve bir çok yayınını Google Plus üzerinden paylaştım. Bu sebeple Google, Blogger Eklentileri konusunda  benim için en uygun sitenin bloggerdersleri.com olduğunu düşünecektir. Anlayacağınız aramalarda blogların üst sıralarda yer alması birazda sizin internet geçmişiniz belirler. Bu nedenle anahtar kelimelerinizi Google arama motorundan aratıp, durumum baya iyi yada baya kötü şeklinde düşünmeyin.

Bu durum site takipçileriniz içinde geçerlidir. Uzun zamandır sitemi takip eden ve yayınlarımı sosyal paylaşım siteleri üzerinden paylaşan bir internet kullanıcıysanız alakalı aramalarda benim sitem sizlere daha üst sıralarda sunulacaktır. Aynı şekilde sizlerin bloglarının takipçileri ve sık ziyaret edenleri sitenizi arama motorlarında üst sıralarda görecektir.

Sürekli anahtar kelimelerinizin sıralamada ki durumunun kontrol etmelisiniz. Fakat kimi etkenler doyası ile farklı sonuçlar elde edebilirsiniz. Bu arama motorlarında anahtar kelimelerinizin sırasını belirlemek için farklı platformlardan yardım alın.  Google'da sıralamamı doğru ve zahmetsiz bir şekilde nasıl bulurum diyorsanız böyle buyurun : Google Anahtar Kelime Analizi >> 




Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger