DMOZ Dizinine Kayıt Olurken Dikkat Edilecekler

DMOZ Dizinine Kayıt Olurken Dikkat Edilecekler

Seo çalışması yürütürken faydalanabileceğiniz ücretsiz ve en kaliteli dizin sitesi DMOZ'un size ne gibi katkılar sağlayabileceğinden DMOZ'un Faydaları >>  yazımda bahsetmeye çalışmıştım. Şimdi sisteme nasıl kayıt olabileceğiniz konusunda yardımcı olmayı deneyeceğim.

DMOZ  sisteminden maksimum fayda edinmek ve bir an önce blogunuzun/sitenizin, sisteme editörler tarafından eklenmesini sağlamak için bir dizi kalite standartına dikkat etmeniz gerekiyor.

Öncelikle DMOZ sitesi içersin de sitenize en uygun kategoriyi bulmalısınız. Ana sayfadan anahtar kelimelerinizi arayarak uygun kategorileri bulabilirsiniz yada benzer içerik üreten sitelerin DMOZ kaydını sorgulayarak kayıtlı oldukları kategoriyi görebilirsiniz.

Durumu bir örnekle kendi sitem üzerinden açıklamaya çalışayım Blogger eklentileri , Blogger dersleri , Blogger seo şeklinde arayarak benzer siteleri görüyorum ve bu sitelerin kayıtlı oldukları kategorileri inceliyorum . İşte benim için uygun olan kategori :

 Top: World: Türkçe: Bilgisayar: İnternet: Web: Web Günlükleri: Web Tasarımı ve Geliştirme

http://www.dmoz.org/World/T%C3%BCrk%C3%A7e/Bilgisayar/%C4%B0nternet/Web/Web_G%C3%BCnl%C3%BCkleri/Web_Tasar%C4%B1m%C4%B1_ve_Geli%C5%9Ftirme/


DMOZ Dizinine Kayıt Olurken Dikkat Edilecekler
Siteniz için uygun kategori harici bir yere gönderirseniz editörler tarafından onaylanmayacağına emin olabilirsiniz. Uygun kategoriyi bulduktan sonra hemen üst sağ köşeden link öner sekmesini tıklayarak siteniz için formu doldurmaya başlayabilirsiniz.

Formu doldurmadan önce benzer içerik üreten sitelerin sisteme nasıl kayıt olduklarını inceleyebilirsiniz.  Bu size sitenizin tanıtım forumunu doldururken yarar sağlayacaktır.

DMOZ Dizinine Kayıt Olurken Dikkat Edilecekler


Bende şu an DMOZ sistemini kayıt olduğum için kendi içeriğimi sizler ile paylaşayım böylece sizin de bir fikriiniz oluşmuş olur.

Side Adresi: Blogunuzun/sitenin adresini yazıyorsunuz.
Site Başlığı : Siteniz için uygun bir başlık seçin ben Blogger Dersleri olarak yolluyorum.
Site Açıklaması : Siteniz için uygun bir açıklama satırı oluşturmanız gerekiyor. Ben Blogger sahipleri için eklentiler sunan bir web günlüğü yazdım.

DMOZ kayıtlarında anahtar kelimeleri çokça kullanmanız sitenizin onaylanmamasına neden olacaktır. Onaylama süreci kimi zaman ayları bulabiliyor bu durumu unutmamanızı tavsiye ederim.






Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger