Blogger Dersleri - 2012 Özeti


Blogger Dersleri
Blogger Dersleri 

Yazıya başlamadan önce sizden benim için çok önemli olan Blogger Dersleri 2013 Anketine katılmanızı rica ediyorum : Blogger Dersleri 2013 Anketi >>

2012 yılını geride bıraktığımız şu günlerde kısaca sizlerle bu süreç içerisinde neler yaptığımı paylaşmak istedim.  Aslında bu yazıyı sizlere 10 gün önce yazacaktım. Tam olarak benim blogumun yayın hayatına başlayalı 6 ay olduğu süreçte fakat biraz daha bekleyip 2012 özeti olarak yazmaya karar verdim . İnşallah 6 ayda bir blogumla ilgili olarak sizlere özetler sunacağım.

Blogger Dersleri sitesinde  Blogger Dersleri , Blogger Eklentileri , Blogger Seo Çalışmaları , Blog İle Para Kazanmak , Terimler Sözlüğü , Google Dersleri , Hit Artırma Yöntemleri ve Backlink Edinme kategorisinde sizlerle toplam 184 konu paylaştım.

Blogger Temaları kısmında beğendiğim 57 Adet temayı kimilerini Türkçeleştirerek sizler için sundum. Türkçeleştirilen temaların bazıları nedense hotfine tarafından silinmiş en yakın zamanda tekrar düzenleyeceğim inşallah : http://temalar.bloggerdersleri.com/

  • Arama Motoru ve Sistem İlişkilerim : 
6 aylık yayın hayatım boyunca Yandex ve Google sistemlerine site haritalarımı gönderdim. Google 451,  Yahoo 85,  Yandex 190 sayfamı indexledi. Aramalardan gelen trafiğin %90'ı Google arama motoruna , %10'u Yandex arama motoruna ait.


Blogger Dersleri
Blogger Dersleri
Alexa sistemine katıldım,  Alexa Traffic Rank : 181,391 , Traffic Rank in TR :   2,489  değerlerine sahibim. Alexa üzerinden 5 olumlu yorum aldım ve tespitlerine göre sitemin 51 farklı yerde linki bulundu . ( hiç bir sistem tüm backlinkleri ücretsiz olarak size sunmaz, ücretli servisler bile sadece bir kısmını sizlere sunabilir )

Bir adet Google güncelemesi gördüm ve Blogum pagerank : 3 değerini aldı , Seo Trustrank Değeri: 2.344 olarak ölçülüyor. ( Trustrank değerleri tahmini olarak ölçülür , hiç bir servis size gerçek değerinizi sunamaz )
  • Sosyal Medya , Takipler ve Blogger Dersleri : 
FeedBurner  sistemi ile Blogger Dersleri RSS , 74 takipçi 3 adette mail takipçisi edindi.
Google Friend Connect üzerinden 59 adet takipçi edindim.

Google Plus sayfamı toplam 19 kullanıcı takip ediyor: +Blogger Dersleri
Facebook Sayfamı toplam 31 kullanıcı takip ediyor : Blogger Dersleri Facebook 
Twitter üzerinden toplam 8 takipçi edinebildim : Blogger Dersleri Twitter 
Scoop.it sitesi üzerinden yayınlarımı hiç kimse takip etmiyor. :)
Pintrest üzerinden yapılan yayınlarımı da hiç kimse takip etmiyor  :)
  • Kayıt Olduğum Sistemler :
Alexa , Bumerang , Technorati ve Dmoz sitelerine kayıt oldum. Alexa her siteyi kabul ettiği için bir sıkıntı yaşamadan kullanabiliyorum , Bumerang üyeliğim platin seviyesinde , Technorati sistemin de kendime yer edindim. Dmoz üyeliğim ise daha onaylanmadı.

Bumerang sisteminde  Gönderilen Toplam İçerik 44 , Toplam Tıklanma Sayısı 2.804    


Bumerang sitesinde günün sitelerinden biri seçildim. 18.12.2012

Bumerang Günün Sitesi - 18.12.2012
Bumerang Günün Sitesi - 18.12.2012

Bu günün sitesi seçilip sağ yanda yer almanız size günlük fazladan 250 ziyaretçi olarak dönüyor , benim beklentilerim daha yüksekti fakat bu kadar geldi.

İki aydır  Google Adsense reklamlarına yer veriyorum , Bu gösterimlere bağlı olarak tıklamalardan 15 dolar elde ettim.
Bumerang sisteminden 7 farklı reklam yayınladım fakat izin verilmediği için kazancımı paylaşamıyorum.
6 Adet siteye tanıtım yazısı satışı yaptım ,  bu satışlardan toplamda 60 lira elde ettim.


Elimden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalıştım, yardımcı olamadığım ve yetemediğim arkadaşlar kusura bakmasın, kendilerinden binlerce kez özür dilerim fakat elimden geldiğince çabaladığım dan emin olabilirler.  Hepinize beni takip ettiğiniz için teşekkür ederim. Yeni yıl umarım hepinize tüm güzellikleri getirir ..


Makaleyi Paylaş :
 

Yorum Gönder

 
Hakkında : kredi kartı borcu taksitlendirme
Copyright © 2012 - 2013. Blogger Dersleri - All Rights Reserved | Proudly powered by Blogger